Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Ένα μικρό διάλειμμα...

Γεια σας φίλοι μου!Κάνω ένα μικρό διάλειμμα για λίγο.
Κάτι που θέλω να εστιαστώ στον εαυτό μου για πράγματα που θέλω να αλλάξω,κάτι που είναι η μητέρα μου στο νοσοκομείο, δεν έχω χρόνο για να κάνω μια ανάρτηση όπως θα την επιθυμούσα,
για την συνέχεια των διακοπών αλλά και για κάποιους άλλους προβληματισμούς μου,που θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας,
 θα τα πούμε σε λίγες μέρες. Να πω την αλήθεια που και που ξεκλέβω λίγο χρόνο και βλέπω τα ιστολόγιά σας αλλά δεν προλαβαίνω να αφήσω σχόλια.
Να προσέχετε τον εαυτό σας, τις ιώσεις και τα κρυολογήματα αυτόν τον καιρό!Φιλάκια!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Να σε προσέχεις... και η σκέψη μας θα φτερουγίζει κάπου κοντά σου...

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Άντε Ειρήνη μου, και όλα καλά θα πάνε..
Θα περάσει η μεταβατική φάση και θα επανέλθεις ..δριμύτερη!
Θα τα πούμε εμείς..

Με τα φτερά της ψυχής είπε...

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!Να είστε καλά!