Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

Βαφές 2010! Δεν είναι αυτό που νομίζετε!

Όχι δεν είναι αυτό που νομίζετε! Καμία σχέση!
Είναι ένα όμορφο χωριό στα Χανιά της Κρήτης!
Βαφές Αποκορώνου Κρυονερίδος.
Ήθελα πάρα πολύ να βρεθώ σε ένα πανηγύρι και να γλεντήσω με κρητική μουσική. Αν και δεν είμαι άνθρωπος που αγαπώ την παράδοση, θεωρώ ότι οι Κρητικοί έχουν στο DNA τους μια λεβεντιά,μια αυθεντικότητα και μια απλότητα που μου αρέσει πολύ. Όπως και τα τραγούδια τους που είναι γεμάτα συναίσθημα, όλο μιλούν για αγάπη.
Ήθελα να ζήσω μια όμορφη βραδιά κι αυτό έγινε δυο μέρες πριν φύγουμε.
Το μόνο μου λάθος ήταν ότι δεν ξέρω, αλλά για αμέλησα να έχω εκείνο το βράδυ μαζί μου τη φωτογραφική μου μηχανή. Προσπαθώντας από το κινητό να βγάλω κάποιες φωτογραφίες,δεν τα κατάφερα και καλά. 'Ομως όλη αυτή η βραδιά είναι μέσα στην καρδιά μου!
Βρεθήκαμε λοιπόν σε αυτό το χωριό και το πρώτο που με μάγεψε ήταν το σημείο που είχε στηθεί η ορχήστρα. Ένα πανέμορφο παραδοσιακό βενετσιάνικο σπίτι του 1616.




Οι υπόλοιπες φωτογραφίες δεν βγήκαν καλές, αλλά μπορείτε να το δείτε στην ιστοσελίδα της ταβέρνας: http://www.kourtsa.gr/pages/contact.html είναι ένας πολύ όμορφος χώρος με πολύ καλό φαγητό.
 Οι μουσικοί και οι ιδιοκτήτες της ταβέρνας μάς υποδέχτηκαν εγκάρδια και χωρίς να το καταλάβουμε, όλοι πολύ γρήγορα γίναμε μια παρέα! Κάτι το κρασί, οι τσικουδιές, οι μπύρες καθώς ήπιαμε όλο το Βόσπορο, τα τραγούδια τους να μιλούν για αγάπη και για θάλασσα, μέχρι κι εγώ σηκώθηκα να χορέψω αν και δεν το συνηθίζω.
Η φωνή του τραγουδιστή Γιάννη Κακλή, αλλά και η λύρα του Γιώργου Χαλκιαδάκη ηχούσαν θεϊκά στα αυτιά μου και άγγιζαν την καρδιά μου. Αλλά και οι υπόλοιποι μουσικοί που δυστυχώς δεν ξέρω τα ονόματά τους ήταν υπέροχοι. Όλα ήταν υπέροχα εκείνη τη βραδιά που έλεγες: Θεέ μου να μην τελειώσει!
Κάποια στιγμή κοινή μας φίλη από την παρέα σιγοτραγουδήσε το "όσο βαρούν τα σίδερα" και μας εξέπληξε τόσο όμορφα, δεν ήξερα μέχρι τώρα ότι είχε τόσο καλή φωνή!
Οι μουσικοί την φώναξαν στο πάλκο να τραγουδήσει μαζί τους!
Έχω βίντεο αλλά σέβομαι ότι η φίλη μου δεν θέλει να βγει στο Ίντερνετ οπότε θα βάλω ένα άλλο τραγούδι σχετικό με την βραδιά:
Είναι από άλλο πανηγύρι,αλλά έτσι να πάρετε μια ιδέα!
Κάνω ανάρτηση με το τραγούδι τέρμα και με ένα ποτήρι κρασί δίπλα!
Να είστε καλά φίλοι μου!Να είναι καλά όλος ο κόσμος και να περνάει όμορφα,όλες τις εποχές!Κι όχι μόνο τα καλοκαίρια και στις διακοπές.

12 σχόλια:

ΑΝΘΗ είπε...

Καλημέρα, Ειρήνη!

Οι όμορφες στιγμές φέρνουν το χαμόγελο στα χείλη μας. Δίνουν φτερά στην ψυχή μας! Εύχομαι να τις ζεις συχνά και να τις χαίρεσαι!

logia είπε...

Α Ειρήνη μου να είσαι καλά
ωραία περάσαμε!!!!
και μεις, όσες φορές βρεθήκαμε στην Κρήτη περάσαμε υπέροχα!!!!
τι λαός !!!!!

Με τα φτερά της ψυχής είπε...

@Καλημέρα Ανθή μου, να είσαι καλά,σε ευχαριστώ!Όχι άλλη μιζέρια!
Να υπάρχει χαρά στη ζωή μας.


@Καλημέρα κοπέλα μου,προσπάθησα να μοιραστώ μαζί σας μια από τις πιο όμορφες βραδιές στη ζωή μου.
Η Κρήτη είναι υπέροχη θα πήγαινα ξανά και ξανά και δεν είμαι η μόνη πιστεύω.

Ανώνυμος είπε...

Ωραίες βγήκαν!

Τσικουδιές, μεζέδες λύρα... λεβεντιά...

Μας αποτελείωσες...

:)

Με τα φτερά της ψυχής είπε...

@Γεια σου Οδοιπόρε,σκέψου να είχα και φωτογραφική μηχανή,δεν περιγράφεται το γλέντι σου λέω!
Όχι δεν θέλω να σας αποτελειώσω!
Όλοι για Κρήτη το επόμενο καλοκαίρι!

Savvina είπε...

Είπα και εγώ από τον τίτλο "ωπ, τι γίνεται εδώ?"
Αλλά με ξεγέλασες...
Όμορφες εικόνες μας παρουσίασες κι ας είναι από το κινητό.
Οι Κρητικοί απ'ότι έχω ακούσει το έχουν στο αίμα τους το γλέντι, τη ρακί και τον χορό.
Να είσαι καλά γλυκιά μου.
Πολλά φιλιά.

Thalassenia είπε...

Μια χαρά είναι οι φωτογραφίες και θα δω και το λινκ που έχεις.

Χαίρομαι που πέρασες όμορφα.
Άλλωστε η Κρήτη δεν σε αφήνει να φύγεις αν δεν περάσεις καλά.

Φιλιά θαλασσένια.

Pure Honesty είπε...

Τέλεια βραδιά! Φίλοι, αγαπημένοι, οικογένεια, μουσική, τσικουδιά... Να περνάς πάντα υπέροχα κι αξέχαστα όπως εκείνη την βραδιά!

Υγ. Στην υγειά σου!!!

Με τα φτερά της ψυχής είπε...

@Γεια σου Σαββίνα μου,από ότι είδα περάσατε και εσείς πολύ όμορφα στον ποταμό Αχέροντα,θα ήθελα πολύ να πάω!Φιλάκια!

@Θαλασσένια μου,να είσαι καλά σε ευχαριστώ!Πιστεύω από εδώ και πέρα να βρούμε την ευκαιρία να πιούμε ένα καφεδάκι!

@Αχ Κέλλυ μου,δεν περιγράφεται!
Στην υγεία όλου του κόσμου,πάνω από όλα υγεία!

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Ειρήνη μου εμείς το λέμε μπόντζο το κτιστό μπαλκονάκι με τη σκαλινάδα του, που μοιάζει με τα σπίτια της Κέρκυρας. Πρέπει να περάσατε υπέροχα. Αγαπώ την Κρήτη και τους Κρητικούς και έχουν όντως μια ζεστασιά και σπουδαία φιλοξενία. Έχω τη Φίλη μου τη Μινωΐτισσα εκεί κι έχω δεσμούς με Κρήτη.

Ανώνυμος είπε...

Και εις άλλα με υγεια Ρηνακι!!πολυ όμορφη ανάρτηση ,εκπληκτικές φωτογραφίες ,ναμουν κι εγω εκει....φιλια με την αγάπη μου.

Με τα φτερά της ψυχής είπε...

Να είσαι καλά κοπέλα μου,σε ευχαριστώ, φιλάκια!