Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Αυτή η εσωστρέφεια! Η τόσο όμορφη και παρεξηγημένη έννοια!




Έχω πολύ καιρό να γράψω κάτι στο μπλογκ μου να μοιραστώ όσα νιώθω και σκέφτομαι. Αλλά δεν νιώθω την ανάγκη να μοιραστώ τόσο όσο παλιά. Ίσως γιατί τώρα πια αντέχω να κρατώ και κάποια πράγματα για τον εαυτό μου, απολαμβάνω την εσωστρέφεια μου, αυτή την παρεξηγημένη έννοια που είναι τόσο όμορφη!
Καταλαβαίνω ότι κάποιοι άνθρωποι δεν μπορούν να την καταλάβουν γιατί οι περισσότεροι είναι εξωστρεφείς και επηρεάζονται και προσδιορίζουν τον εαυτό τους με όσα συμβαίνουν έξω από αυτούς, από τον περίγυρό τους, την κοινωνία, την κρίση κι όλο αυτό είναι σεβαστό γιατί κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός.
Αυτή η εσωστρέφεια που με κάνει να απολαμβάνω τις στιγμές με τον εαυτό μου, τη σιωπή, τη φύση, τη μουσική, κάθε τι που πια μπορώ να δω την ομορφιά του και την ουσία του!Αλλά το πιο σημαντικό από όλα, να αγαπώ!!!
Να κινούμαι πάντα εις βάθος και όχι επιφανειακά…
Και ειδικά στον τρόπο που σχετίζομαι με τους άλλους ανθρώπους.
Και βέβαια μοιράζομαι, αλλά αυτό το μοίρασμα είναι πολύ πιο ουσιαστικό και αληθινό.
Κι απολαμβάνω πια να είμαι με ανθρώπους που μπορούν και αυτοί να βασίζονται στον εαυτό τους, χωρίς να περιμένουν  από εμένα να τους στηρίξω και να παίξουμε αυτό το παιχνίδι της εξαρτημένης σχέσης. Κι αυτό δεν σημαίνει ότι δε βοηθώ αλλά δεν εισβάλω και δεν ελέγχω τις ζωές των άλλων, ο καθένας είναι υπεύθυνος και για τις επιλογές του και για τον εαυτό του.
Αυτή η γαλήνη, η εσωτερική ηρεμία, η συγκρότηση, η εμπιστοσύνη ότι όλα γίνονται, όλα βαίνουν καλώς .
 Κι αυτή η δύναμη ότι τίποτα δεν μπορεί  πια να με αποκόψει από την επαφή και τη γαλήνη με τον εαυτό μου…
Γιατί ξέρω καλά πια ακόμα κι αν συμβεί κάτι δύσκολο, κάτι θλιβερό, περνώντας μέσα από αυτό θα γίνω ακόμα πιο συνειδητός  πιο ώριμος άνθρωπος και για άλλη μια φορά θα έρθω ακόμη περισσότερο πιο κοντά με τον εαυτό μου.
Και το να ξέρεις ότι μπορείς να διαχειριστείς τις δύσκολες καταστάσεις με δύναμη, το άγνωστο, την αλλαγή είναι μια μεγάλη ασφάλεια!
Και τότε παύουν να είναι δύσκολες!
Και μια μεγάλη ανάγκη για περισσότερη δράση, δημιουργία, έκφραση!
Γιατί η ουσία είναι στη πράξη και όχι στη θεωρία!
Από εδώ και πέρα δε θα ανεβάζω μόνο όσα σκέφτομαι αλλά θα βάζω και στο μπλογκ μουσική, μουσικές επιλογές που αγαπώ παρά πολύ και αγγίζουν και γαληνεύουν τη ψυχή μου!

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

σ ευχαριστώ.

Με τα φτερά της ψυχής είπε...

και εγώ σε ευχαριστώ Μαρία μου για όλα!

Ανώνυμος είπε...

Βρέχει,ακούω την μουσική πού ανάρτησες ,ονειρεύομαι ποτάμι...

Με τα φτερά της ψυχής είπε...

Αγαπημένη μουσική η συγκεκριμένη Μαρία μου, από τότε που ήμουν παιδί.
και έμενα με ταξιδεύει....
Σε ευχαριστώ για το πέρασμα σου από εδώ!

Ανώνυμος είπε...

Και ήθελα να προσθέσω πώς η αληθινη κοινωνικότης εχει προυπόθεση την μοναχικότητα.Αλλιώς όλα γίνονται μια σαχλαμάρα.

Thalassenia είπε...

"Το να ξέρεις ότι μπορείς να διαχειριστείς τις δυσκολίες.... είναι μεγάλη ασφάλεια"

Χαίρομαι να σε διαβάζω. να είσαι καλά!

Με τα φτερά της ψυχής είπε...

Γεια σου Θαλασσενία μου, συμφωνώ μαζί σου, εξάλλου το είπε και ο Όσσο!Να είσαι καλά σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

Efi είπε...

Πολυ ωραιο!
Βασικά ... σα να διαβάζω τον εαυτό μου.....