Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

Αγαπημένη Μονεμβασιά!













                                  

6 σχόλια:

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Έχω βρεθεί εκεί πριν λίγα χρόνια μόνο..κι ανέβηκα εκεί πάνω.. μου θύμισε πολύ Κέρκυρα..

Καλή Χρονιά σ όλους σας με Υγεία και Αγάπη. Όλα τ άλλα μπορούν και να ..λείπουν, κι αν έχεις Αυτά, είσαι Πλούσια!

Σε φιλώ

Με τα φτερά της ψυχής είπε...

Καλημέρα Ρεγγίνα μου,χρόνια πολλά!
Όμορφη η Μονεμβασιά αλλά η Κέρκυρα είναι ακόμα πιο υπέροχη!
Καλή χρονιά και σένα και ότι επιθυμείς να στο φέρει ο καινούριος χρόνος.
Δόξα τω Θεώ όταν υπάρχει υγεία και αγάπη όλα γίνονται.

Pure Honesty είπε...

Μονεμβασιά κούκλα!!!! Πάντως όπου και να κοιτάξεις, η Ελλάδα έχει να σου χαρίσει μια ομορφιά!
Καλή χρονιά Ρενάκι, να είναι το σπιτικό σου πάντα γεμάτο υγεία, χαμόγελα κι αγάπη!

Thalassenia είπε...

Μου θύμισες ένα όμορφο ταξίδι εκεί με αγαπημένο πρόσωπο.
Τι μαγικό μέρος!!!

Καλή Χρονιά κορίτσι μου.

Με τα φτερά της ψυχής είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ Κέλλυ μου!Καλή χρονιά να έχεις κι εσύ με χαρά και υγεία,αγάπη,ότι επιθυμεί η καρδούλα σου να το 'χει!
Εχουμε όμορφα μέρη,η Μονεμβασιά είναι ένα απο τα αγαπημένα μου!

Αχ σε ξέχασα Θαλασσένια μου!καλή χρονιά να έχεις και επίσης να είσαι πολύχρονη και ευτυχισμένη!
Να χαίρεσαι την οικογένεια σου!

Με τα φτερά της ψυχής είπε...

Επίσης Σκρουτζάκο,ότι επιθυμείς να στο φέρει ο καινούριος χρόνος!