Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

Προσοχή στις φωτογραφίες που κάνετε ανάρτηση

Τον Αύγουστο του 2010 έκανα ανάρτηση σχετικά με τις διακοπές στην Κρήτη και ανάρτησα μια φωτογραφία που βρήκα από το google  τυχαία χωρίς να ξέρω ότι υπόκειται σε πνευματικά διακαιώματα.
Αναγκάστηκα να τη διαγράψω για να μην έχω επιπτώσεις στο μπλόγκ μου.
Αν και στο ίντερνετ ο ένας κλέβει τον άλλον...
Ανακάλυψα το παλιό μου URL από το προηγoύμενο μπλογκ που έκλεισα, http://www.metafteratispsichis.blogspot.com/ να χρησιμοποιείται από άλλον μπλόγκερ καθώς και την ονομασία μου αλλά καμία σχέση το περιεχόμενο.
Ας το είχα κατοχυρώσει. Τέλος πάντων μην κάνουμε στους άλλους αυτό που δεν θέλουμε να μας κάνουν.
Κι αν είναι να κάνουμε μια ανάρτηση ας τσεκάρουμε κι αν είναι να αντιγράψουμε ας κάνουμε ένα λινγκ ώστε να σεβαστούμε κι αυτόν που το γράφει. 
Τέλος καλό, όλα καλά, ελπίζω γιατί και να μου κλείσουν το μπλογκ, εγώ θα ανοίξω άλλο!







Δεν υπάρχουν σχόλια: